Reprezentantii salariatilor: numar de reprezentanti, alegerea unui alt reprezentant
Raspuns oferit de Adina Popescu
consilier juridicIntrebare: In luna Septembrie 2023 au fost alesi 2 reprezentanti ai salariatilor, in Luna Noiembrie 2024 un reprezentant isi da demisia. Putem sa avem un singur reprezentant pana la expirarea celor 2 ani? Daca salariati isi aleg din nou reprezentanti trebuiesc inlocuiti amandoi sau doar cel care a demisionat?
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 nov 2024.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Regulamentul intern
Intrebare: Ce obligatii legale suplimentare are un angajator cu peste 50 de angajati dpdv al dep. HR? Suntem aproape de a depasi acest numar si am dori sa fim pregatiti.
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un model ghid intern privind prevenirea si combaterea hartuirii morale si a hartuirii pe criteriul de sex la locul de munca.
Intrebare: Vrem sa adaugam o Anexa la ROI legat de echipamentul de munca. Printre obligatiile si cerintele angajatilor, ar fi si cele 2 de mai jos: In cazul in care echipamentul de lucru se degradeaza, este furat sau este pierdut inainte de termenul de uzura prevazut pt fiecare componenta, angajatii sunt de acord cu retinerea din salariu a contravalorii acestuia. i§In cazul in care contractul de munca ...
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o clarificare pentru ceea ce ar trebui sa se inregistreze in Registrul de semnalare a cazurilor de hartuire la rubrica faza hartuirii. Ce anume ar trebui sa mai contina Registrul pe langa nr. de inregistrare si solutii identificate, avand in vedere ca in ghidul/ metodologie apare la Procedura formala, cap. 7, la obligatiile comisiei ca trebuie sa inregistreze ...
Intrebare: In modelul de Ghid privind prevenirea si combaterea hartuirii pe criteriul de sex, precum si a harturii morale la locul de munca in componenta comisiei este prevazuta o persoana din departamentul Juridic. Intrebarea noastra este daca o asemenea persoana trebuie sa faca obligatoriu parte din aceasta comisie, sau o putem trata ca pe o recomandare a legiuitorului. Mentionez ca noi nu avem un ...
Intrebare: In ultima sedinta de management s-a hotarat stabilirea unei proceduri ce tine de controlul bagajelor/masinilor angajatilor la iesirea din unitate, pe care sa o integram ca parte din regulamentul intern al societatii. Intrebarea mea este: exista o baza legala care da dreptul angajatorului de a intocmi aceasta procedura, cum ar putea fi ea intocmita fara a fi considerata ca un abuz.