Comitetul de audit intern
Raspuns oferit de Colectiv Portal Codul Muncii
Activitatea comitetului de audit intern se desfasoara in baza Regulamentului de organizare si functionare.
Regulamentul de organizare si functionare al comitetului de audit intern este structurat pe capitole, cuprinzand cel putin urmatoarele:
a) dispozitii generale;
b) misiunea si competenta comitetului de audit intern;
c) modalitatea de organizare si desfasurare a sedintelor;
d) atributiile si responsabilitatile comitetului de audit intern;
e) relatiile functionale;
f) conducerea comitetului;
g) dispozitii finale.
Regulamentul de organizare si functionare al comitetului de audit intern este elaborat de comitetul de audit intern si aprobat cu majoritatea simpla a voturilor membrilor.
Comitetul de audit intern isi analizeaza activitatea, evalueaza propria eficienta si elaboreaza anual un raport de activitate.
Raportul de activitate al comitetului de audit intern se transmite compartimentului de audit public intern organizat la nivelul institutiei publice, in vederea prelucrarii informatiilor si cuprinderii lor in raportul anual privind activitatea de audit intern.
In realizarea atributiilor sale, comitetul de audit intern emite avize si opinii, care sunt legal adoptate cu majoritatea simpla a voturilor membrilor.
(Hotararea Guvernului nr. 554 din 2 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor perivind infiintarea comitetelor de audit intern, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 511 din 9 iulie 2014)
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Articole similare
In Monitorul Oficial nr. 434/09.06.2016 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 20/2016 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative.Dincolo de masurile ...
Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 112/2007 privind criteriile de performanta in baza carora contractul de management poate fi prelungit sau poate inceta inainte de termen, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 101 din 9 februarie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza dupa cum urmeaza:1. La articolul 1, dupa alineatul (3) se introduce un nou ...
Avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu ...
Avand in vedere dispozitiile art. 13 alin. (3), (4), (5) si (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 103/2013 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2014, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice, aprobata cu completari prin Legea nr. 28/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cele ale art. art. 15 din cap. II sectiunea a 2-a ...