Incadrarea in conditii speciale a locurilor de munca nu mai este posibila
Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Specialist in legislatia munciiIntrebare: Societatea noastra a obtinut in trecut avizul pentru incadrarea in conditii speciale, insa acest aviz a expirat si nu a mai fost reinnoit de cativa ani. Am putea sa cerem reinnoirea acum? Care este procedura de obtinere a avizului sau reinnoirea acestuia?
• Tip societate: S.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 sep 2019.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Vechime in munca
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca in conditiile legislatiei actuale, mai are importanta / relevanta - o vechime in munca de 30 de ani neintrerupti, la acelasi angajator; adica, daca exista beneficii pentru cei care se incadreaza aici.
Intrebare: Formularul Anexa nr.6 se elibereaza doar pentru perioada lucrata anterior de 01 aprilie 2001, doar pentru sporurile nepermanente, asa cum este mentionat pe site-ul CNPP. Cum arata o adeverinta de vechime care trebuie eliberata de angajator, conform noi legi a pensiilor, dar care are si sporuri permanente, iar perioada lucrata este 1984-2020?
Intrebare: Avem urmatoarea situatie: - in perioada 2009-2015 angajat in functia de economist (cod cor 263102) - in perioada 2020-2023 angajat in functia de specialist resurse umane (cod cor 243314) - studii: licentiat in stiinte economice, domeniul contabilitate, specializare Contabilitate si informatica de gestiune + master in domeniul contabilitatii. Perioada lucrata ca si specialist resurse umane ...
Intrebare: Salariata societatii noastre lucreaza cu norma partiala de 4ore/zi, de la principalul loc de munca i s-a solicitat o adeverinta de vechime in specialitate - profesor, pentru stabilire grad. Vechimea de specialitate se calculeaza proportional cu orele lucrate sau ca pentru un salariat cu norma intreaga? Va atasez calculator pentru fiecare dintre contractele avute.
Intrebare: Suntem o societate detinatoare de arhive (continuatoare a activitatii), respectiv detinem acte- state plata, dosare personal, etc. incepand cu anul 1974. Avem solicitari din partea fostilor angajati sa eliberam adeverinte de venituri in vederea recalcularii pensiilor cf. Legii 360/2023. Putem stabili o suma de bani pentru eliberarea adeverintelor, este legal?
Intrebare: ADEVERINTA DE VECHIME pentru salariatii care pleaca din firma, si au lucrat de exemplu din anul 1988, se completeaza doar cu datele din Revisal incepand din 2011, sau se trec si datele din cartea de munca pentru anii anteriori?(exemplu 1998-2024, se trec toate modficarile din 1998 sau doar din 2011 pana in prezent). Adeverintele acelea cu salariu brut detaliat (pentru recalcuare pensii) din ...