Incadrarea locurilor de munca in conditii deosebite nu mai este posibila - Salarizare Contributii
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Incadrarea locurilor de munca in conditii deosebite nu mai este posibila

Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Rodica Mantescu
Specialist in legislatia muncii
valabil la 16 Feb 2019
Intrebare: Cum se poate determina incadrarea locului de munca pentru conditii deosebite de munca si care este regimul contributiilor pentru acestea, atat pentru angajator cat si pentru angajat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 2932

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 feb 2019.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Salarizare Contributii

Nov202024

Acordare cadouri in natura. Completare D112.

de Florentina Buzea valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Am acordat unui numar de 10 salariati cadouri in natura, bratara aur, in valoare de 1000 lei. Societatea doreste sa suporte cval taxelor si impozitelor care se retin cf legii. La ce valoare voi inregistra in D112 Avantaj in natura acordat pe E 3_44 ? La 1000 lei sau 1709 (val bruta inclusiv taxe)? Care este inregistrarea corecta?
Nov112024

Retinerea si plata impozitului pe salariu pentru angajatii detasati in Germania

de Rodica Mantescu valabil la 11 Nov 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu cateva informatii in legatura cu retinerea si plata impozitului pe salariu pentru angajatii detasati in Germania pentru o perioada de 8-10 luni. Conform legislatiei germane, pentru o perioada mai mare de 183 de zile in 12 luni, impozitul se plateste in Germania. Ce demersuri trebuie sa faca firma noastra, unde trebuie sa se adreseze si cu ce documente justifica faptul ca ...
Nov092024

Ajutorul pentru nastere nu intra in plafonul de 33%

de Alexandra Nedelcu valabil la 09 Nov 2024
Intrebare: Salariatul X primeste ajutor social cu ocazia nasterii copilului (se mentioneaza in ROI despre acest ajutor social). Aceasta suma se ia in calcul la verificarea plafonului neimpozabil de 33% din salariul de baza?
Nov072024

Detasare salariat unic in Germania. Plata contributiilor

de Rodica Mantescu valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: Avem o societate cu un singur salariat si se doreste ca incepand cu luna decembrie sa il detaseze in Germania pe o perioada de 1 an. Exista vreo interdictie? In sensul ca nu se pot detasa toti salariatii societatii? Ar trebui sa mai avem inca un salariat activ ca sa putem face detasarea?
00000000

Program de lucru inegal. Declaratia 112

de Rodica Mantescu valabil la 00 00 0000
Intrebare: Avem rugamintea sa ne ajutati cu o solutie la urmatoarea speta: O societate comerciala care are ca si activitate principala de activitate pe sediu 7111 - Activitati de arhitectura si activitati secundare astfel: 7711 - Activitati de inchiriere si leasing cu autoturisme si autovehicule rutiere usoare 4647 - Comert cu ridicata al mobilei, covoarelor si a articolelor de iluminat 7022 - Activitati de ...
Oct072024

Administrator. Contributia la pensia facultativa. Plafonul de 33%

de Rodica Mantescu valabil la 07 Oct 2024
Intrebare: Unui administrator cu contract de management, cu remuneratie nu cu salariu, i se poate aplica deductibilitatea pentru pensia facultativa pilon III, o parte suportata de administrator si celalta parte de catre societate? in limita a 400 euro /an si in limita plafonului lunar de cel mult 33%?
x