Incetare activitate in regim de telemunca. Documente
Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Specialist in legislatia munciiIntrebare: Conform conversatiei telefonice, va transmit si in scris solicitarea in ceea ce priveste reintoarcerea salariatilor la sediul firmei, explicand detaliat situatia actuala:
- In acest moment salariatii CFRO au un act aditional de telemunca inca din Martie 2020;
- S-a discutat ieri 07.02.2022 intr-o sedinta pe grupul Skype in care administratorul a facut anuntul ca in data de 14.02.2022 salariatii CFRO (partea de ofertare si comenzi, adica 8 persoane din cele 10 persoane cu contract activ de munca care vor fi intr-un spatiu de circa 80 – 100 mp), vor incepe activitatea la birou. Mentionez faptul ca aceasta decizie a fost luata in urma erorilor si deficientelor constatate pe toata perioada de telemunca, si pierderile semnificative pe care firma le suporta datorita faptului ca salariatii nu pot fi instruiti si nu isi insusesc corect informatiile in ceea ce priveste prestarea muncii, cat si situa?ia financiar? a firmei – Indicatori Economico Financiari CFRO SERVICE anul 2021 in scadere semnificativa.
- Perioada pentru intoarcerea la birou o sa fie din 14.02.2022 pana la data de 30.04.2022.
Va rugam sa ne ajutati/informati cum trebuie procedat in aceasta situatie? Care sunt documentele ce trebuiesc intocmite pentru a fi in legalitate (rugam daca este posibil si un model de document)? Daca este valabil doar o decizie interna de revenire, fiind vorba doar despre o perioada de timp cat sa fie instruite/informate/verificate corect in prestarea muncii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 11 feb 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Intrebare: O persoana care detine o functie de conducere, mai exact postul de director in cadrul unei societati, iar ulterior a fost numita prin contract de mandat Director General la o alta societate...poate cumula cele 2 functii? Mentionez faptul ca cele 2 societati fac parte din cadrul aceleasi filiale.
Intrebare: Societatea are salariati care pe langa functia de baza desfasoara si activitate pe Proiecte Europene. Atunci cand au activitate pe aceste proiecte angajatorul va acorda bonusuri in functie de contributia fiecaruia. Sunt corecte urmatoarele aspecte: 1. Neavand caracter permanent acest bonus nu se inregistreaza in Revisal. 2. Aceste bonusuri sa fie mentionate in CIM in urmatorul mod: I. Salariul 2. ...
Intrebare: Referitor la respectarea obligatiilor prevazute de art. 78 alin. (2) si (3) din Legea 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap de catre angajatorii care au cel putin 50 de angajati, avem urmatoarea intrebare raportat la modificarile aduse prin OUG 127/2024: angajatorul are dreptul de a opta intre obligatia prevazuta de art. 78 alin. (2) din Legea 448/2006 si ...
Intrebare: Referitor la legislatia privind securitatea si sanatatea in munca, conform normelor metodologice de aplicare a legii 319/2006, instruirea la locul de munca si cea periodica se realizeaza de catre conducatorul locului de munca. Concret cine are obligatia de a realiza instruirea la locul de munca si cea periodica? Este obligatoriu ca persoana care face instruirea sa aiba calitatea de angajat in ...
Intrebare: Intrebare: Datorita specificului societatii, salariatii isi desfasoara activitatea in functie de camioanele, navele sau barjele care vin in Port la incarcare sau descarcare. Aceasta activitate este fluctuanta, iar angajatorul are nevoie de salariati la serviciu pentru a presta munca. Se intampla ca atunci unii salariati sa solicite concediul de odihna (neprogramat, in cele mai multe cazuri), cand ...
Intrebare: Am intrebarea ca in cazul angajarii unei elev care a implinit varsta de 16 ani, studiaza in privat la o scoala din Anglia, daca vrem sa angajam cu un contract pe durata partiala (4 ore/zi), in ce conditii putem sa platim contributiile pentru part time si nu la norma intreaga?