Institut de cercetare. Modificari ale obiectului de activitate, ROF, organigrama. Conditii. Efecte.
Raspuns oferit de Florentina Buzea
Intrebare: Un institut de cercetare isi schimba denumirea, organigrama si regulamentul de organizare si functionare cat si in parte obiectul de activitate. Ramane tot cercetare dar se modifica domeniile cercetarii si se aduga activitati de productie si comerciale. Regulamentul de organizare si functionare se aproba prin hotarare de guvern iar organigrama, dupa ce institutul are un nou ROF, se aproba prin ordin al ministrului cercetarii. Intrebarea este daca raman valabile acreditarile, autorizatiile. Trebuie incetate toate CIM-urile, presupun. De asemenea mandatul directorului general crerd ca ar trebui sa inceteze. Consider ca este o noua entitate care se inregistreaza la Oficiul Registrului Comertului. Imi puteti spune, va rog, care sunt procedurile si daca intradevar inceteaza CIM-urile si contractul de mandat? Se pierd acreditarile si autorizatiile pe care institutul le detine in momentul de fata? Daca inceteaza CIM-urile, pe posturile de executie se sustin examene? Dar pentru posturile de conducere nou create? Daca sunt posturi de conducere care se regasesc in noua organigrama, persoanele care le ocupa in vechea organigrama mai sustin examen pentru pozitiile din noua organigrama?
• Tip societate: R.A.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 iul 2024.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Desfiintarea locului de munca
Intrebare: Va adresez urmatoarea intrebare. Avem o persoana, Director de magazin, care trebuie sa revina din CIC. Magazinul in care a lucrat s-a inchis. In acelasi oras avem deschise alte 2 magazine care au Director de Magazin. Am posibilitatea, legal, ca pentru persoana care revine din CIC sa-i ofer un post de director de magazin, dar intr-un oras in care avem pozitia libera? Sau sunt obligata sa-i ofer ...
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu pasii care trebuie facuti de catre o societate care a intrat in faliment si trebuie sa dea afara din angajati si cu modele pt documentatia necesara.
Intrebare: In urma reorganizarii au fost desfintate doua posturi, persoanele care ocupa acele posturi vor intra in somaj, va rog sa ne ajutati cu procedura ce trebuie urmata si documentatia aferenta (model decizie, notificare etc.)
Intrebare: Am nevoie de ajutorul dvs legat de urmatoarea speta: fac parte dintr-un grup de firme*, iar una dintre ele (SRL) urmeaza sa se inchida. Unul dintre cei 2 angajati ai firmei sustine ca are dreptul de a i se oferi un loc vacant intr-o alta firma a grupului, daca locul lui de munca este restructurat. As avea nevoie de cadrul legal pentru aceasta speta - eu stiam ca aceasta obligatie a angajatorului ...
Intrebare: Micro, isi suspenda activitatea la onrc. Pot inchide contractele active (am doua contracte cu 4 h fiecare) cu art. 65 alin. (1)?
Intrebare: Ce se intampla cu contractele de munca ale angajatilor in situatia nefericita a decesului angajatorului (era si administrator, si asociat unic)? Se mai pot depune decalaratiile 112 privind salariile de catre contabila cu semnatura ei electronica la fel ca pana acum? Mentionez ca sotia administratorului intentioneaza sa accepte mostenirea si sa continue activitatea firmei, dar acest lucru dureaza ...