Institut de cercetare. Modificari ale obiectului de activitate, ROF, organigrama. Conditii. Efecte. - Desfiintarea locului de munca
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 18 Octombrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Institut de cercetare. Modificari ale obiectului de activitate, ROF, organigrama. Conditii. Efecte.

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
valabil la 09 Iul 2024
Intrebare: Un institut de cercetare isi schimba denumirea, organigrama si regulamentul de organizare si functionare cat si in parte obiectul de activitate. Ramane tot cercetare dar se modifica domeniile cercetarii si se aduga activitati de productie si comerciale. Regulamentul de organizare si functionare se aproba prin hotarare de guvern iar organigrama, dupa ce institutul are un nou ROF, se aproba prin ordin al ministrului cercetarii. Intrebarea este daca raman valabile acreditarile, autorizatiile. Trebuie incetate toate CIM-urile, presupun. De asemenea mandatul directorului general crerd ca ar trebui sa inceteze. Consider ca este o noua entitate care se inregistreaza la Oficiul Registrului Comertului. Imi puteti spune, va rog, care sunt procedurile si daca intradevar inceteaza CIM-urile si contractul de mandat? Se pierd acreditarile si autorizatiile pe care institutul le detine in momentul de fata? Daca inceteaza CIM-urile, pe posturile de executie se sustin examene? Dar pentru posturile de conducere nou create? Daca sunt posturi de conducere care se regasesc in noua organigrama, persoanele care le ocupa in vechea organigrama mai sustin examen pentru pozitiile din noua organigrama?

Tip societate: R.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 7219

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 iul 2024.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Desfiintarea locului de munca

Oct022024

Concediere salariati in vederea suspendarii activitati societatii

de Gabriela Dita valabil la 02 Oct 2024
Intrebare: Micro, isi suspenda activitatea la onrc. Pot inchide contractele active (am doua contracte cu 4 h fiecare) cu art. 65 alin. (1)?
Sep012024

SRL asociat unic - administrator decedat. Continuare activitate societate.

de Florentina Buzea valabil la 01 Sep 2024
Intrebare: Ce se intampla cu contractele de munca ale angajatilor in situatia nefericita a decesului angajatorului (era si administrator, si asociat unic)? Se mai pot depune decalaratiile 112 privind salariile de catre contabila cu semnatura ei electronica la fel ca pana acum? Mentionez ca sotia administratorului intentioneaza sa accepte mostenirea si sa continue activitatea firmei, dar acest lucru dureaza ...
Aug142024

Organizare posturi societate privata

de Adina Popescu valabil la 14 Aug 2024
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti cum trebuie reglementat in cadrul unei companii locurile de munca disponibile, altfel decat organigrama nominala a societatii, daca se face un alt document. Cum se procedeaza daca se desfiinteaza un post, si daca o decizie a administratorului este suficienta si care sunt conditiile legale pentru a se produce acest lucru.
Aug052024

Concediere salariati prin desfiintarea locurilor de munca

de Adina Popescu valabil la 05 Aug 2024
Intrebare: Un angajator a fost nevoit sa concedieze individual mai multi angajati avand in vedere probleme financiare pe care le are in acest moment. Printre cei concediati se afla si persoane cu grad accentuat de handicap. Va rog sa ne spuneti ce drepturi suplimentare trebuie acordate angajatilor in cauza intr-o astfel de situatie sau ce alte aspecte trebuie luate in considerare ca sa se poata finaliza ...
Iul132024

Concediere individuala prin desfiintarea locului de munca. Nu se notifica AJOFM

de Gabriela Dita valabil la 13 Iul 2024
Intrebare: Daca concediez cu decizie de restructurare conform art. 65 alin. (1) din Codul muncii, trebuie sa anunt somajul ca aceasta persoana are dreptul la somaj, sa o ia in evidente? Dupa ce eliberez decizia de incetare cu respectarea preavizulului si compensatoriile, nu stiu daca trebuie sa anunt eu in calitate de ANGAJATOR somajul sau este responsabilitatea ANGAJATULUI sa anunte ANOFM? In cazul in care ...
Iul122024

Concediere individuala. Particularitati, conditii, termene

de Gabriela Dita valabil la 12 Iul 2024
Intrebare: Suntem o companie din domeniul Horeca. Dorim externalizarea contabilitatii primare catre o firma de profil incepand cu 2 septembrie 2024. Noi colaboram deja cu aceasta firma de mai multi ani pentru partea finala de contabilitate. Momentan contabilitatea primara este tinuta de un angajat pe postul de economist. Din 2 septembrie aceasta firma de contabilitate va prelua si contabilitatea primara. In ...
x