Intocmirea si transmiterea Revisal. Prestatorii de servicii - Revisal
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 22 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton

Intocmirea si transmiterea Revisal. Prestatorii de servicii

Raspuns oferit de Stoian Victor Andrei
Stoian Victor Andrei
Consilier juridic
valabil la 08 Apr 2012
Intrebare: Un prestator de servicii completare si transmitere Revisal HG 5002011, se confrunta pentru unul din clientii sai cu urmatoarea situatie reala: In luna octombrie pentru acest client a infiintat, completat si transmis Revisal conform HG 5002011. Angajatorul, in perioada octombrie 2011- martie 2012 printre alte modificari sisau completari CIM ale salariatilor a si incetat activitatea unui numar de 24 salariati. Mentionez ca celor 24 de salariati nu le-a fost incetata activitatea la o singura data ci functie de data incetarii contractului contractelor pe perioada determinata, pentru unii, sau prin desfiintarea locului de munca, pentru altii, dar, pentru toti respectand prevederile c.muncii, prestatorul pentru aceste incetari a transmis la timp registrul la ITM avand in acest sens la fiecare incetare si viza celor de la ITM. Vina luna Martie cu o actiune de control a celor de la ITM la clientul prestatorului,sub pretextul ca pentru doi salariati a caror activitate a incetat, in baza de date a ITM -ul acestia inca figureaza activi. Ba mai mult decat atat se comunica de persoanele venite in control ca numarul salariatilor activi in baza de date - revisal existenta la ITM, este de 66 salariati. Acum revin cu urmatoarele precizari: 1. prestatorul a facut toate operatiunile pe si de pe un singur calculator 2. de fiecare data a luat acel raport de transmitere cu viza - stampila - de la ITM din care rezulta descresterea nr. de salariati asa cum a operat si transmit 3. a facut dovada celor de la ITM cu acele documente vizate de ITM care operatiunile cat si transmiterile au fost conform prevederilor HG 5002011 Cu toate acestea echipa de control, cu actele ce poarta viza lor, refuza sa accepte situatia unor erori in sistemul existent, a unor dubluri a salariatilor care nu sunt imputabile prestatorului de serviciu si sub amenzii ii fixeaza termen de 3 zile sa anuleze dublurile. Mai precizez urmatoarele: 1. toti salariatii sunt dublati la data de 07.12.2011 orele 17:10:48 pentru cativa salariati iar la 17:10:49 pentru ceilalt salariati ( data de 07.12.2011 este data imendiat urmatoare a aparitiei versiunii 5.0.8. care a facut acele actualizari a codurilor COR) - LA ACEASTA DATA CU PRILEJUL INSTALARII NOII VERSIUNI, urmand pasii pe care i stim am instalat si transmis la ITM actualizarea 2. dublura salariatilor este urmatoarea: salariat activ la angajatorul( cu sediul in jud.Buzau), clientul prestatorului, si iar activ cu acelasi nr de contract cu aceleasi date de indentificare- cnp, functie etc- la SC CENTRUL PHIHOMED SRL Tirgoviste, numai codul COR este actualizat 3. Datorita acestei dubluri orice incetare de activitate, pentru care prestatorul a primit extras VIZAT DE ITM, a dus la situatia ca la angajatorul din Buzau activitatea sa-i fie incetata iar la SC CENTRU PSIHOMED SRL sa fie activ. A fost solicitat si prestatorul a primit in acest sens de la ITM Buzau extras din care rezulta ca un salariat este activ cu aceleasi date si contractuale si de identificare atat la Buzau cat si la Tirgoviste . Prestatorul nu a a avut posibilitatea fizica sa opereze sa opereze si transmita date pentru un numar de 35 de salariati la data de 07.12.2011 in doar 2 secunde, ba mai mult nici nu a avut cum sa-i inregistreze la un alt angajator SC CENTRUL PSIHOMED SRL Tirgoviste, astfel ca se afla la acesta data sub o situatie pe care nu o poate gestiona cu poate ca echipa de control ia solicitat ca in termen de 3 zile sa anuleze dublurile. S-a luat legaturat cu reprezentanti ai SC TEAMNET ... care gestioneaza sistemul care au promis ca vor remedia ceva daca tine de ei . Astfel : ITM Buzau nu recunoaste o eroare de sistem, nici macar actele vizate de ei din care rezulta ca transmiterile s-au facut de la prestator pentru incetarea activitatilor si ameninta prestatorul ca va fi amendat daca nu rezolva dublurile ( cum????), cei de la SC TEAMNET... NU FAC NIMIC, ce ar fi de facut ???

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: prestator de servicii revisal

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 apr 2012.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Revisal

Feb202025

Calificare la locul de munca

de Adina Popescu valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra doreste sa efectueze un curs de initiere/formare profesionala (exemplu: din muncitor necalificat in rectificator universal), cu un formator care este salariatul societatii noastre (cu/fara diploma de formator), insa societatea nu poate elibera decat o diploma recunoscuta la nivel intern. Intrebare: Dupa absolvirea cursului de initiere/formare, angajatorul poate face modificarea ...
Feb162025

Concediu paternal. Suspendare CIM. Revisal

de Gabriela Dita valabil la 16 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un punct de vedere asupra obligatiei de a transmite in Reges suspendarea si revenirea din suspendare in cazul tatalui care beneficiaza de cele 5 zile de puericultura pentru nasterea unui copil.
Feb022025

Revisal. Timp de lucru inegal

de Gabriela Dita valabil la 02 Feb 2025
Intrebare: Avem salariati care lucreaza in 3 schimburi coform programului de mai jos (atazi de zi cat si de noapte). In contract au prevazut astfel: H. Durata timpului de munca si repartizarea acestuia: 1. O norma intreaga, durata timpului de lucru fiind de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana. a) repartizarea programului de lucru: in zilele de luni-vineri, in 3 schimburi, in intervalele orare: 07:00-15:00, ...
Ian302025

Incetare CIM inregistrata in Revisal. Omisiune modificare salariu. Remediere

de Irina Dumitrescu valabil la 30 Ian 2025
Intrebare: O firma inceteaza raportul de munca in data de 21.01.2025 pentru 3 salariati cu contract de munca part time cu salarii de 500, 510 si respectiv 1000 lei pentru doua ore. S-a omis marirea salariilor din 01.01.2025 .Cum modificam in REVISAL?
Ian232025

Revisal. Transmitere modificare salariu

de Gabriela Dita valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: In cazul unui salariat caruia i se modifica salariul incepand cu data de 01.01.2025, care este data limita pana la care trebuie transmisa modificarea in REVISAL? 19 ianuarie sau 20 ianuarie?
Dec122024

Revisal. Transmitere in zilele libere

de Gabriela Dita valabil la 12 Dec 2024
Intrebare: Daca administratorul unei societati este persoana care transmite revisalul, inregistrarea in registru si transmiterea sa pot fi facute si in zilele nelucratoare?
x