valabil la 08 Apr 2012
Intocmirea si transmiterea Revisal. Prestatorii de servicii
Raspuns oferit de Stoian Victor Andrei

Consilier juridicINTREBARE Un prestator de servicii completare si transmitere Revisal HG 5002011, se confrunta pentru unul din clientii sai cu urmatoarea situatie reala:
In luna octombrie pentru acest client a infiintat, completat si transmis Revisal conform HG 5002011.
Angajatorul, in perioada octombrie 2011- martie 2012 printre alte modificari sisau completari CIM ale salariatilor a si incetat activitatea unui numar de 24 salariati.
Mentionez ca celor 24 de salariati nu le-a fost incetata activitatea la o singura data ci functie de data incetarii contractului contractelor pe perioada determinata, pentru unii, sau prin desfiintarea locului de munca, pentru altii, dar, pentru toti respectand prevederile c.muncii, prestatorul pentru aceste incetari a transmis la timp registrul la ITM avand in acest sens la fiecare incetare si viza celor de la ITM.
Vina luna Martie cu o actiune de control a celor de la ITM la clientul prestatorului,sub pretextul ca pentru doi salariati a caror activitate a incetat, in baza de date a ITM -ul acestia inca figureaza activi.
Ba mai mult decat atat se comunica de persoanele venite in control ca numarul salariatilor activi in baza de date - revisal existenta la ITM, este de 66 salariati.
Acum revin cu urmatoarele precizari:
1. prestatorul a facut toate operatiunile pe si de pe un singur calculator
2. de fiecare data a luat acel raport de transmitere cu viza - stampila - de la ITM din care rezulta descresterea nr. de salariati asa cum a operat si transmit
3. a facut dovada celor de la ITM cu acele documente vizate de ITM care operatiunile cat si transmiterile au fost conform prevederilor HG 5002011
Cu toate acestea echipa de control, cu actele ce poarta viza lor, refuza sa accepte situatia unor erori in sistemul existent, a unor dubluri a salariatilor care nu sunt imputabile prestatorului de serviciu si sub amenzii ii fixeaza termen de 3 zile sa anuleze dublurile.
Mai precizez urmatoarele:
1. toti salariatii sunt dublati la data de 07.12.2011 orele 17:10:48 pentru cativa salariati iar la 17:10:49 pentru ceilalt salariati ( data de 07.12.2011 este data imendiat urmatoare a aparitiei versiunii 5.0.8. care a facut acele actualizari a codurilor COR) - LA ACEASTA DATA CU PRILEJUL INSTALARII NOII VERSIUNI, urmand pasii pe care i stim am instalat si transmis la ITM actualizarea
2. dublura salariatilor este urmatoarea: salariat activ la angajatorul( cu sediul in jud.Buzau), clientul prestatorului, si iar activ cu acelasi nr de contract cu aceleasi date de indentificare- cnp, functie etc- la SC CENTRUL PHIHOMED SRL Tirgoviste, numai codul COR este actualizat
3. Datorita acestei dubluri orice incetare de activitate, pentru care prestatorul a primit extras VIZAT DE ITM, a dus la situatia ca la angajatorul din Buzau activitatea sa-i fie incetata iar la SC CENTRU PSIHOMED SRL sa fie activ.
A fost solicitat si prestatorul a primit in acest sens de la ITM Buzau extras din care rezulta ca un salariat este activ cu aceleasi date si contractuale si de identificare atat la Buzau cat si la Tirgoviste .
Prestatorul nu a a avut posibilitatea fizica sa opereze sa opereze si transmita date pentru un numar de 35 de salariati la data de 07.12.2011 in doar 2 secunde, ba mai mult nici nu a avut cum sa-i inregistreze la un alt angajator SC CENTRUL PSIHOMED SRL Tirgoviste, astfel ca se afla la acesta data sub o situatie pe care nu o poate gestiona cu poate ca echipa de control ia solicitat ca in termen de 3 zile sa anuleze dublurile.
S-a luat legaturat cu reprezentanti ai SC TEAMNET ... care gestioneaza sistemul care au promis ca vor remedia ceva daca tine de ei .
Astfel : ITM Buzau nu recunoaste o eroare de sistem, nici macar actele vizate de ei din care rezulta ca transmiterile s-au facut de la prestator pentru incetarea activitatilor si ameninta prestatorul ca va fi amendat daca nu rezolva dublurile ( cum????), cei de la SC TEAMNET... NU FAC NIMIC, ce ar fi de facut ???
• Tip societate: P.F.
• Numar de angajati: 1-10 angajati
• Cod CAEN: prestator de servicii revisal
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 apr 2012.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria REGES/ReviSal
Intrebare: Avem o institutie financiara nebancara (I.F.N.) si ca si relatii de munca, avem incheiate contracte de mandat. Vrem sa stim daca I.F.N. - urile trebuie sa infiinteze Revisal si daca contractele de mandat de inregistreaza in Revisal.
Intrebare: Suntem prestatori de servicii Revisal. Cui revine obligatia instiintarii I.T.M.- ului in cazul in care, un client renunta la serviciile noastre?
Intrebare: O salariata angajata pe durata determinata pana-n 31.08.2024, de comun acord cu angajatorul doreste prelungirea CIM-lui, inca cu 3 luni avand in vedere ca este gravida, si va naste in cursul lunii octombrie. In Revisal acesta prelungire, putem inregistra azi, cu data producerii din data de acuma, sau cum se procedeaza, tinand cont, ca la sfarsitul lunii august salariata sigur va fi in concediu de ...
Intrebare: In cazul in care se desfiinteaza inspectoratele scolare si se transforma in directii judetene de invatamant preuniversitar care este procedura de transfer a contractelor individuale de munca in REVISAL? Se inceteaza contractele individuale de munca avand in vedere ca noile directii vor avea alt CIF sau se incheie acte aditionale?
Intrebare: La incheierea CIM pentru un agent de vazari (salariat mobil) am trecut la cap.E Locul de munca pct.2 : judetele in care se deplaseaza la clienti iar la lit a) In acest caz salariatul va beneficia de:a) prestatii suplimentare in bani: Salariatul beneficiaza de un spor de mobilitate in cuantum de 50 lei/zi si se acorda doar pentru zilele in care deplasarea are o durata de cel putin 12 ore si are ...
Intrebare: Am urmatoarea problema: am inregistrat incetarea contractului de munca al unui salariat cu salariu minim pe economie, in 27.12.2022 cu data de producere efecte 05.01.2023, dar nu am indexat salariul pt perioada 01-04 ianuarie 2023 de la 2.550 la 3.000 de lei. Cum pot sa corectez in REVISAL aceasta eroare?