Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative,
in baza prevederilor art. 18 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale,
ministrul muncii si solidaritatii sociale emite urmatorul ordin:
Art. 1. – Se aproba modelele cererilor, declaratiei pe propria raspundere si listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, prevazute in anexele nr. 1 si 2, care fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
Madalin-Cristian Vasilcoiu,
secretar de stat
Adresa sediu social ...............................................
CUI/CIF .................................................................
Cont bancar nr. .....................................................
Telefon ..................................................................
E-mail ...................................................................
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti
Subsemnatul/(a), ......................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, cu sediul social in localitatea ....................., str. .................. nr. ......., judetul ..................../municipiul ....................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, pentru un numar de .............. persoane, in suma totala de ............................ lei brut, aferenta perioadei ........................... .
Anexez prezentei:
1. declaratia pe propria raspundere privind intreruperea sau reducerea temporara a activitatii, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei (anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta cerere);
2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ...........................................
Semnatura ................................
Data ..............................
(- Anexa nr. 1 la cerere)
Subsemnatul/(a), ........................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ............................, CUI/CIF ................., cu sediul social in localitatea ......................, str. ................... nr. ......., judetul ...................../municipiul ........................., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca*):
- activitatea ..............................................., cod CAEN ................., pe care o desfasor in localitatea/localitatile ......................, judetul/judetele .................., este .....................................,**) potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de***):
..............................................................................................................................................................................................................................................................................
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................................
Semnatura ................................
Data......................
_______
*) Informatiile de mai jos se completeaza pentru fiecare activitate intrerupta sau redusa temporar, ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei.
**) Se completeaza cu "intrerupta" sau "redusa temporar", in functie de situatia in care se afla angajatorul.
***) Se indica hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei, actele normative emise, dupa caz, de conducatorii ministerelor si ai celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale pe baza si in executarea acestor hotarari sau si hotararile comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, prin care au fost instituite masurile pentru diminuarea impactului tipului de risc a caror implementare a condus la intreruperea sau reducerea temporara a activitatii angajatorului.
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie, carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului, in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
(- Anexa nr. 2 la cerere
Nr. crt. | Numele si prenumele salariatului | CNP | Nivelul de educatie (ISCED) |
Resedinta (urban/rural) |
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat | Data suspendarii contractului individual de munca**) | a) | b) |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
.... | ||||||||
TOTAL |
Semnatura ...............................................
Data ...........................
_______
*) 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
Adresa sediu social ...............................................
CUI/CIF .................................................................
Cont bancar nr. ......................................................
Telefon ..................................................................
E-mail ...................................................................
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti
Subsemnatul/(a), ..........................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ...................., cu sediul social in localitatea ................., str. .................. nr. ........, judetul ...................../municipiul ........................, sectorul .........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, pentru un numar de ........... persoane, in suma totala de .................. lei brut, aferenta perioadei ........................... .
Anexez prezentei:
1. declaratia pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului ......................./a Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1 care face parte integranta din prezenta cerere);
2. copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului .........................../a Municipiului Bucuresti;
3. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2 care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) .......................................
Semnatura ................................
Data ......................
Subsemnatul/(a), ..........................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF ..............., cu sediul social in localitatea ...................., str. ................ nr. ......., judetul ......................./municipiul ..............., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului ......................../a Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada ......................., potrivit Deciziei nr. ......./.............. a DSP ................................... .
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie, carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului, in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a) Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022;
b) Indemnizatia solicitata*).
Nr. crt. | Numele si prenumele salariatului | CNP | Nivelul de educatie (ISCED) |
Resedinta (urban/rural) |
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat | Data suspendarii contractului individual de munca**) | a) | b) |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
.... | ||||||||
TOTAL |
Semnatura ........................................
Data ..........................
_______
*) 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022.