Modificari contractuale CIM institutie publica - Contract de munca
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 5 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton

Modificari contractuale CIM institutie publica

Raspuns oferit de Rodica Mantescu
Rodica Mantescu
consilier juridic, lector seminarii nationale
valabil la 30 Iun 2013
Intrebare: Noi suntem o institutie publica de stat deconcentrata infiintata de catre Consiliul local, un salarit angajat in anul 2008 intr- o functie contractual de executie este numit in anul 2011 de catre Primar printr-o dispozitie pe o perioada de 60 de zile in functia de conducere de Director al institutiei, iar compartimentul Resurse Umane I-a intocmit act additional de modificare functie, salariu si perioada, angajatul fiind inregistrat la noi in institutie s-a operat in Revisal si s-a transmis ca modificare a functiei, in anul 2012, salariatul da concurs in primarie pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei de conducere de Director, I-a concursul si I se intocmeste de catre primarie o dispozitie in care spune ca se angajeaza cu CIM pe perioada nedeterminata in functia de conducere de Director, vreau sa stiu noi ca institutie ce acte trebuie sa intocmim daca salariatul este angajat de catre primar dar este platit de catre institutia noastra si ecte inregistrat la noi in Revisal, ce se intampla cu CIM-ul salariatului vechi cu functia de executie, ce modificari trebuie sa facem noi,In 2013 acelasi salariat primeste o notificare in care este instiintat ca se afla in perioada de preaviz de 20 de zile si I se ofera un alt post vacant din cadrul institutiei acela de Director Adjunct, salariatul accepta, vreau sa stiu ce documente trebuiesc intocmite in urma celor intamplate, cum este pus in functia pe care a acceptat-o fara sa mai de-a concurs, I se inceteaza contractual care I s-a intocmit de catre Primarie in urma concursului si noul Director al institutiei ii face decizie de numire pe postul acceptat t si I se intocmeste un alt Cim pe postul de Director Adjunct avand ca obiect ce?, cum se fac modificarile de catre noi in Revisal pentru a fi in regula.. Sper ca am prezentat cat de cat bine situatia salariatului respectiv si astept cu nerabdare un raspuns din partea dumneavoastra, daca mai aveti nevoie de detalii va rog sa ma contactati.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contract de munca

Ian312025

CIM cu clauza de telemunca. Act aditional de modificare telemunca hibrid

de Gabriela Dita valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: Avem situatia urmatoare: - cim actual cu clauza de telemunca - Recent ni s-a impus lucrul de la birou 3 zile pe saptamana (conditiile impuse: WFO minim 3 zile/saptamana, Luni este munca de la birou, Fara zile consecutive de lucru de acasa) Care este cel mai corect mod de a implementa in contractul de munca acest nou regim hibrid? este obligatoriu sa facem act aditional sau este suficienta o ...
Ian312025

SSM. Angajatori cu peste 250 de salariati

de Adina Popescu valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o opinie cu privire la obigativitatea de a avea un Sef sau Coordonator al Departamentului SSM. Avem departament SSM in care activeaza o persoana cu functia de specialist in domeniul SSM, de asemnea avem peste 250 de lucratori. Conform art. 23 din HG nr.1425/2006 alin. (1) "Serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care ...
Ian262025

CIM cu timp partial. Ore pe luna. Salariul minim

de Alexandra Nedelcu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Care este valoarea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata pentru un CIM pe perioada nedeterminata cu timp partial de 2 ore pe zi? Dar pentru 4h/luna?
Ian252025

Rezultate evaluare. Desfasurare activitate in telemunca

de Gabriela Dita valabil la 25 Ian 2025
Intrebare: Considerati ca este legal ca printre beneficiile acordate salariatilor cu rezultate foarte bune sa agreem cu acestia un numar de zile de telemunca pe luna? Precizam ca aceste zile vor fi agreate numai cu salariatii care in urma evaluarilor foarte bune isi exprima dorinta de a lucra hibrid.
Ian252025

Prelungire durata CIM vs contracte succesive

de Gabriela Dita valabil la 25 Ian 2025
Intrebare: Avem un salariat, angajat pe perioada determinata, caruia i s-au facut 3 prelungiri de contract. Agentia cu care lucram ne transmite ca nu se mai poate face un al 4-lea act aditional de prelungire deoarece se pot face maximum 3. Se considera actele aditionale de prelungire ca fiind contracte succesive? Mentionez ca nu au trecut cele 36 de luni.
Ian272025

Obligatii fiscale sediu permanent in Germania. Detasaretransnationala. Obligatii salariale angajati.

de Florentina Buzea valabil la 27 Ian 2025
Intrebare: O societate din Romania, platitoare de TVA si impozit pe profit, contracteza o lucrare pe teritoriul Germaniei, lucrare de constructii legata de un bun imobil. Santierul de lucru va dura 16 luni. Avand in vedere ca santierul dureaza mai mult de 12 luni, ne gandim sa deschidem un sediu permanent in Germania. Punctul de lucru va fi platitor de tva. O parte din materialele de lucru le vom ...
x