valabil la 02 Mar 2016
Ocupare post fara concurs institutie bugetara
Raspuns oferit de Adina Popescu

consilier juridicINTREBARE In cadrul unei institutii publice cu personalitate juridica, aflata in subordinea Consiliului Local, printr-un proces de restructurare si comasare, au fost incluse alte institutii (in baza unei HCL). Institutia rezultata si-a schimbat denumirea, insa a pastrat sediul, CUI si obiectul de activitate initial. S-a redus nr. de posturi, nu s-au facut angajari din exterior, iar angajatii (pers. contractual) care au ramas au fost reincadrati, pe aceleasi functii, prin dispozitie, in institutia cu noua denumire si structura. Postul de conducere a fost ocupat tot prin decizie de primar, de catre o persoana care anterior ocupa o functie de executie, aceasta fiind singura care indeplinea toate conditiile impuse de un astfel de post. In baza acestei dispozitii s-a incheiat contractul individual de munca, pe perioada nedeterminata. Numirile au fost facute in urma cu trei ani. Ulterior, Consiliul Local a aprobat, prin HCL, Organigrama si Statul de Functii, mentionand numele persoanei pe functia de conducere. Avand in vedere faptul ca nu s-a organizat concurs, va rugam sa ne spuneti daca suntem in legalitate cu functia de conducere sau, in caz contrar, care ar fi procedura de urmat pentru a intra in legalitate. Existand un contract pe perioada nedeterminata, de la incheierea caruia au trecut trei ani, exista varianta scoaterii postului la concurs, daca persoana aflata in functie refuza acest lucru?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulMuncii.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un
Clic aici)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta in legislatia muncii din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in Codul Muncii si HR
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 mar 2016.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Institutii publice
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu clarificarea aspectelor privind solicitarea prelungirii dreptului de sedere temporara acordat de Viza simbol D/AM pentru CIM per. det. in cazul unor cetateni state terte(cetateni Serbia). Conform legislatiei in vigoare, prelungirea dreptului de sedere acordat de viza, prin obtinere de permis de sedere, trebuie solicitat cu minim 30 de zile anterioare expirarii vizei. Cu ...
Intrebare: In cadrul serviciului public de utilitati, avem incadrat un salariat, pe perioada determinata de 12 luni, in functie contractuala de inspector de specialitate debutant. Salariatul are 53 ani si are calitatea de pensionar din ianuarie 2020, avand pensie de serviciu (serviciul militar) pentru limita de varsta emisa de Casa de Pensii Sectoriala. Recent, acestuia i s-a acceptat cererea de prelungire ...
Intrebare: Conform Legii nr.153/2017 art. 18 alin. (5) in sanatate se acorda indemnizatia de hrana. Avand in vedere solicitarile unor salariati de a beneficia de indemnizatia de hrana cu toate ca acestia nu au functia de baza la noi in unitate, va rugam sa ne spuneti daca pot beneficia de aceasta indemnizatie la noi in unitate. Precizam ca o parte din salariati au functia de baza in alte insitutii unde ...
Intrebare: Din 27.12.2023 sunt salariata si angajata ca functionar public, post de executie; inainte am lucrat ca PFA. Dupa data de 27.12.2023, inclusiv in anul 2024 incasez in PFA facturi emise in anul 2023. Exista vreo incompatibilitate ca in anul 2024 sunt functionar public dar incasez in PFA facturi restante emise inainte de data de 27.12.2023 ? Trebuie sa inchid oficial PFA_ul pana la o data anume. ...
Intrebare: Daca un functionar public solicita incetarea raportului de serviciu, conform art. 516 lit.b) din OUG 57/2019, prin acordul partilor, consemnat in scris, incepand cu data de XX, iar conducerea institutiei aproba aceasta cerere cu respectarea termenului legal de preaviz. Cum ar trebui sa se emita dispozitia de incetare a raportului de serviciu: prin acordul partilor (conform art. 516 lit.b din OUG ...
Intrebare: Intr-o institutie publica postul de Sef serviciu al unui serviciu oarecare este vacant, pe acest post vacant este numit prin dispozitie un functionar public de executie sa exercite cu caracter temporar functia de sef serviciu. Ulterior, aceasta persoana este nevoita sa lipseasca de la servici o perioada mai lunga de timp (3 luni), timp in care este inlocuita de un alt functionar public de ...