Pauze pentru angajatii care lucreaza la calculator
Raspuns oferit de Adina Popescu
consilier juridicIntrebare: Ca si obligatie legala, pauzele se definesc de angajator. In zona de productie sunt clar definite, deoarece se lucreaza in schimburi si la banda si trebuie sa fie toti prezenti in acelasti timp. In zona de specialisti, de birouri - lucreaza cu calulatorul, avem undeva precizata - care este durata pentru pauze ca si timp, ca si numar de pauze pentru acestia? Noi avem si pauza de masa care este definita clar.
• Tip societate: S.R.L.
• Numar de angajati: peste 50 angajati
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 nov 2022.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!
Intrebari similare din categoria Regulament intern
Intrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
Intrebare: Avand in vedere prevederile art. 231, 231^1 si art. 242 lit. d) va rugam sprijiniti cu un model de Procedura de solutionare pe cale amiabila a conflictelor individuale de munca.
Intrebare: Angajatii din cadrul societatii noastre au tinute de lucru. Ce putem insera in RI/CIM cu privire la obligativitatea purtarii unei uniforme de lucru.
Intrebare: Am cateva nelamuriri cu privire la Organigrama si statul de functii. Trebui sa ne realizam organigrama oficiala care sa contina si posturille vacante. Aceasta trebuie modificata mereu in functie de posturile deschise? Este nevoie de un document oficial? De fiecare data cand deschidem un rol nou, este nevoie de un document/ decizie care sa ateste acest lucru cu detalii sau doar sa ateste ...
Intrebare: In Regulamentul intern avem urmatorele informatii mentionate despre orele suplimentare si in repaus saptamanal: Pentru salariatii angajati cu norma intreaga, durata normala a timpului de munca este de 8 ore pe zi si 40 ore pe saptamana, de Luni pana Vineri. Art. 57. – Programul efectiv de lucru are loc dupa cum urmeaza, pentru angajatii care desfasoara munca in schimburi: Schimbul I in ...
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum este ok sa procedam in cazul in care in cuprinsul ROI-ului s-au strecurat cateva greseli de scriere - se face trimitere la articolul 9.10 dar, de fapt, trebuia sa se faca la 9.09. Este ok sa corectam si sa il afisam la avizier sau trebuie trimis din nou catre salariati? Trebuie sa anuntam salariatii despre emiterea unui nou ROI sau este suficient sa trimitem documentul, ...