REGES-ONLINE. HG 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor - REGES/ReviSal
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 16 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
03 Apr 2025

REGES-ONLINE. HG 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor


Hotararea Guvernului nr. 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor - REGES-ONLINE, publicata in Monitorul Oficial nr. 279 din 31 martie 2025

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Art. 1. – Prezenta hotarare stabileste conditiile de intocmire si accesare a Registrului general de evidenta a salariatilor, denumit in continuare Registru, de completare si transmitere in acesta a elementelor contractului individual de munca, privind incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea acestuia, de catre urmatoarele categorii de angajatori:
a) persoane fizice sau juridice de drept privat;
b) institutii/autoritati publice/alte entitati juridice care angajeaza personal in baza unui contract individual de munca;
c) misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state in Romania, respectiv, dupa caz, reprezentantele organizatiilor internationale acreditate in Romania, institutele culturale si reprezentantele comerciale si economice ale altor state in Romania, pentru personalul angajat local care are cetatenia romana sau pentru strainul cu drept de munca in Romania.

Art. 2. - In sensul prezentei hotarari, termenii de mai jos au urmatoarele semnificatii:
a) REGES-ONLINE - Registrul general de evidenta a salariatilor online - platforma informatica destinata completarii, transmiterii, gestionarii, consultarii si procesarii datelor referitoare la elementele contractului individual de munca, cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor);
b) prestator - persoana fizica ce desfasoara activitati economice in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 182/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, expertul contabil si contabilul autorizat care isi exercita profesia individual ori prin societate de expertiza contabila/societate de contabilitate in conditiile Ordonantei Guvernului nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sau persoana juridica ce, in baza unui contract de prestari servicii incheiat cu angajatorul, efectueaza serviciul de completare si transmitere a elementelor privind incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca;
c) date - elementele privind incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca.

Art. 3. – (1) Pentru persoanele care urmeaza sa desfasoare activitate in baza unui contract individual de munca, incheiat potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sau in baza unor legi speciale, angajatorii mentionati la art. 1 completeaza si transmit in Registru datele mentionate la art. 4 alin. (2), cel tarziu in ziua anterioara inceperii activitatii de catre aceste persoane.
(2) Angajatorii au obligatia sa completeze datele in Registru in ordinea cronologica a incheierii, modificarii, suspendarii si incetarii contractului individual de munca.
(3) Angajatorii care au infiintat sedii secundare, sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, carora le-au delegat competenta incadrarii personalului, pot delega acestora si competenta completarii si transmiterii datelor in Registru, in numele angajatorului.
(4) Dreptul si obligatia privind completarea si transmiterea datelor in Registru sunt exclusiv ale angajatorului.
(5) Completarea si transmiterea datelor in Registru, precum si prelucrarea acestora se realizeaza de catre unul sau mai multi salariati, desemnati prin decizie scrisa de catre angajatorii prevazuti la art. 1, cu respectarea prevederilor legale privind protectia si confidentialitatea datelor cu caracter personal.
(6) Angajatorii prevazuti la art. 1 lit. a) si c) pot contracta serviciul de completare si transmitere a datelor in Registru, prin incheierea de contracte de prestari servicii cu prestatorii prevazuti la art. 2 lit. b), cu respectarea obligatiilor legale privind protectia datelor cu caracter personal.
(7) In cazul prevazut la alin. (6), completarea si transmiterea datelor in Registru, precum si prelucrarea acestora se realizeaza de catre unul sau mai multi salariati desemnati prin decizie scrisa de catre prestator, dintre salariatii proprii.
(8) Prestatorii prevazuti la alin. (6) nu pot subcontracta serviciile de completare si transmitere a datelor in Registru incredintate de angajator.
(9) Angajatorii care au contractat serviciul de completare si transmitere a datelor in Registru au obligatia de a completa si transmite in acesta urmatoarele date:
a) datele de identificare ale prestatorului - codul unic de identificare - CUI/codul de identificare fiscala - CIF, denumirea prestatorului, sediul social, numele si prenumele reprezentantului legal in cazul persoanei juridice;
b) data incheierii contractului de prestari servicii;
c) data de inceput al prestarii de servicii;
d) durata contractului de prestari servicii;
e) data incetarii contractului de prestari servicii.
(10) Transmiterea datelor prevazute la alin. (9) se realizeaza in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii, respectiv a incetarii contractului de prestari servicii.
(11) Contractarea serviciului de completare si transmitere a datelor in Registru nu exonereaza angajatorul de obligatiile stabilite de prezenta hotarare.
(12) Raspunderea pentru completarea, transmiterea si corectitudinea datelor transmise in Registru revine in exclusivitate angajatorului.
(13) Angajatorii sau, dupa caz, prestatorii care completeaza si transmit datele in Registru au obligatia sa prelucreze datele cu caracter personal ale salariatilor, cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

Art. 4. - (1) Registrul se infiinteaza in forma electronica, se completeaza si se transmite pe platforma informatica pusa la dispozitie de Inspectia Muncii.
(2) Angajatorii prevazuti la art. 1 completeaza si transmit in Registru urmatoarele date, fara a avea caracter limitativ:
a) datele de identificare ale angajatorului, cum ar fi: denumirea, codul unic de identificare - CUI, codul de identificare fiscala - CIF, sediul social, numele si prenumele reprezentantului legal - pentru persoanele juridice, respectiv: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, domiciliul - pentru persoanele fizice;
b) datele de identificare ale salariatilor, cum ar fi: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, numarul de identificare fiscala - NIF, cetatenia si tara de provenienta - Uniunea Europeana - UE, din afara Uniunii Europene, Spatiul Economic European - SEE;
c) pentru persoanele cu dizabilitati, gradul, tipul de handicap si durata certificatului de incadrare in grad si tip de handicap;
d) data incheierii contractului individual de munca, numarul acestuia si data inceperii activitatii;
e) functia/ocupatia, conform specificatiei Clasificarii ocupatiilor din Romania sau altor acte normative;
f) tipul contractului individual de munca;
g) durata contractului individual de munca, respectiv nedeterminata/determinata;
h) locul de munca, respectiv fix sau mobil;
i) durata timpului de munca si repartizarea acestuia;
j) salariul de baza lunar brut, indemnizatiile, sporurile, precum si alte adaosuri, astfel cum sunt prevazute in contractul individual de munca sau, dupa caz, in contractul colectiv de munca;
k) datele de identificare ale utilizatorului, in cazul contractelor de munca temporara;
l) data transferului, precum si datele de identificare ale angajatorului la care se face transferul in conditiile legii;
m) data la care incepe si data la care inceteaza detasarea, precum si datele de identificare ale angajatorului la care se face detasarea;
n) data la care incepe si data la care inceteaza detasarea transnationala, definita la art. 2 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 16/2017 privind detasarea salariatilor in cadrul prestarii de servicii transnationale, cu modificarile si completarile ulterioare, statul in care urmeaza sa se realizeze detasarea transnationala, denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmeaza sa presteze activitatea salariatul detasat, precum si natura acestei activitati;
o) data la care incepe si data la care inceteaza detasarea pe teritoriul unui stat care nu este membru al Uniunii Europene sau al Spatiului Economic European, statul in care urmeaza sa se realizeze detasarea, denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmeaza sa presteze activitatea salariatul detasat, precum si natura acestei activitati;
p) perioada, cauzele de suspendare si data incetarii suspendarii contractului individual de munca;
q) data si temeiul legal al incetarii contractului individual de munca.

Art. 5. - (1) Transmiterea in Registru a datelor prevazute la art. 4 alin. (2) se face dupa cum urmeaza:
a) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. a)-k) se transmit cel tarziu in ziua anterioara inceperii activitatii pentru fiecare persoana care urmeaza sa se afle intr-un raport de munca cu angajatorul;
b) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. l) se transmit in termen de 5 zile lucratoare de la data transferului, respectiv de la data preluarii prin transfer;
c) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. m) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei de incepere/incetare a detasarii salariatului;
d) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. n) si o) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei de incepere/incetare a detasarii salariatului pe teritoriul altui stat;
e) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. p) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei suspendarii/datei incetarii suspendarii, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale, cand transmiterea in Registru se face in termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii la angajator a certificatului de concediu medical, a absentelor nemotivate, precum si a situatiilor de suspendare in caz de forta majora, cand transmiterea in Registru se face in termen de 3 zile lucratoare de la data suspendarii;
f) datele prevazute la art. 4 alin. (2) lit. q) se transmit cel tarziu la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca.
(2) Orice modificare a datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. b) si c) se transmite in Registru in termen de 3 zile lucratoare de la data inregistrarii la angajator a documentului din care rezulta modificarea intervenita.
(3) Orice modificare a datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. e)-i) se transmite in Registru cel tarziu in ziua anterioara producerii modificarii. Exceptie fac situatiile in care modificarea se produce ca urmare a unei hotarari judecatoresti, cand transmiterea in Registru se face in termen de 10 zile lucratoare de la data la care angajatorul a luat cunostinta de continutul acesteia.
(4) Orice modificare a datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. j) se transmite in Registru in termen de 20 de zile lucratoare de la data producerii modificarii. Exceptie fac situatiile in care modificarea se produce ca urmare a unei hotarari judecatoresti, cand transmiterea in Registru se face in termen de 10 zile lucratoare de la data la care angajatorul a luat cunostinta de continutul acesteia.
(5) Orice modificare privind perioada de detasare prevazuta la art. 4 alin. (2) lit. m)-o) se transmite in Registru cel tarziu in ziua anterioara producerii modificarii.
(6) Pe perioada detasarii prevazuta la art. 4 alin. (2) lit. m), transmiterea in Registru a suspendarilor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. p) se face in conditiile prevazute la alin. (1) lit. e), iar modificarile prevazute la art. 4 alin. (2) lit. h)-j) se completeaza si se transmit in Registru de catre angajatorul la care s-a dispus detasarea, in aceleasi conditii ca cele prevazute la alin. (2) si (3) sau cel mai tarziu pana la data incetarii detasarii, daca aceasta este anterioara acestor termene.
(7) Orice modificare a datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. a) se transmite in Registru in termen de 3 zile lucratoare de la data producerii modificarii.
(8) Orice corectie a erorilor survenite in completarea Registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.

Art. 6. - Inspectia Muncii, in calitate de operator de date cu caracter personal, administreaza baza de date cu respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal, fara a putea interveni asupra datelor care, potrivit legii, sunt completate exclusiv de catre angajatori.

Art. 7. - Angajatorii au obligatia de a completa si de a transmite datele in Registru cel tarziu in ziua anterioara inceperii activitatii de catre primul salariat.

Art. 8. - (1) Angajatorii prevazuti la art. 1 au obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariatii incadrati cu contract individual de munca, de a-l pastra in bune conditii la sediul angajatorului sau, dupa caz, la sediul secundar, daca este delegata competenta incadrarii personalului prin incheierea de contracte individuale de munca, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) In situatia in care partile au optat sa utilizeze la incheierea, modificarea, suspendarea sau, dupa caz, la incetarea contractului individual de munca semnatura electronica avansata sau semnatura electronica calificata, angajatorii prevazuti la art. 1 au obligatia de a intocmi un dosar de personal in format electronic, cu respectarea prevederilor legale privind arhivarea documentelor in forma electronica, care va fi pus la dispozitia inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(3) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in Registru.
(4) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ii elibereze acestuia copii ale documentelor existente in dosarul personal, in termen de 15 zile lucratoare de la data solicitarii.
(5) Documentele sunt eliberate in copie certificata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana imputernicita de angajator.
(6) La incetarea activitatii salariatului, angajatorii au obligatia sa ii elibereze acestuia o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata, durata activitatii, salariul, vechimea in munca si in specialitate, precum si un extras din Registru, certificat prin semnatura, in conditiile legii.
(7) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ii elibereze acestuia o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca si in specialitate, astfel cum rezulta din Registru si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile lucratoare de la data solicitarii.
(8) Dosarele personale ale fiecarui salariat se pastreaza in conditii corespunzatoare, care sa asigure securitatea datelor, precum si respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal si ale art. 25 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la statele de plata. Angajatorii raspund pentru asigurarea acestor conditii, precum si pentru orice prejudiciu produs salariatului sau oricarei alte persoane fizice sau juridice prin incalcarea acestor obligatii.

Art. 9. - (1) Constituie contraventie netransmiterea datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. a)-j) cel tarziu in ziua anterioara inceperii activitatii de catre fiecare persoana care urmeaza sa se afle intr-un raport de munca cu angajatorul si se sanctioneaza conform art. 260 alin. (1) lit. e1) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Constituie contraventie si se sanctioneaza astfel urmatoarele fapte:
a) netransmiterea in Registru, in termenul prevazut la art. 5 alin. (1) lit. a), a elementelor contractului individual de munca, pentru care exista dovada executarii acestuia, respectiv prestarea muncii si plata salariului, cu declararea la Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in termenul legal, a elementelor contractului individual de munca si a sumelor aferente drepturilor salariale, cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei pentru fiecare persoana neinregistrata in Registru;
b) netransmiterea datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. l), in termenele prevazute la art. 5 alin. (1) lit. b), cu amenda de la 5.000 lei la 8.000 lei;
c) netransmiterea datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. m), in termenele prevazute la art. 5 alin. (1) lit. c), cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei pentru fiecare situatie de detasare neinregistrata in Registru;
d) netransmiterea datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. n) si o), in termenele prevazute la art. 5 alin. (1) lit. d), cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei pentru fiecare situatie de detasare neinregistrata in Registru;
e) netransmiterea datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. p), in termenele prevazute la art. 5 alin. (1) lit. e), cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei pentru fiecare situatie de suspendare neinregistrata in Registru.
(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 8.000 lei urmatoarele fapte:
a) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. b), c) si e)-j), in termenele prevazute la art. 5 alin. (2), (3) si (4);
b) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. m)-o), in termenele prevazute la art. 5 alin. (5);
c) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. a), in termenul prevazut la art. 5 alin. (7);
d) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 4 alin. (2) lit. p) si q), in termenul prevazut la art. 5 alin. (1) lit. e) si f).
(4) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 lei la 6.000 lei urmatoarele fapte:
a) completarea Registrului cu date eronate sau incomplete;
b) nerespectarea prevederilor art. 3 alin. (8)-(10) privind transmiterea in Registru a informatiilor despre incheierea contractelor de prestari servicii in termenul stabilit.
(5) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 lei la 6.000 lei incalcarea obligatiei de a pastra dosarul personal la sediul angajatorilor sau, dupa caz, la sediul secundar, care are delegata competenta incadrarii personalului prin incheierea de contracte individuale de munca.
(6) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 lei la 5.000 lei incalcarea de catre angajator a prevederilor art. 8 alin. (4)-(8).
(7) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor angajatorilor se fac de catre inspectorii de munca.
(8) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevazute la alin. (1)-(6) se fac cu respectarea:
a) art. 22 din Conventia de la Viena cu privire la relatiile diplomatice, incheiata la Viena la 18 aprilie 1961, ratificata prin Decretul nr. 566/1968, respectiv a art. 31 din Conventia de la Viena cu privire la relatiile consulare, la care Romania a aderat prin Decretul nr. 481/1971;
b) art. 31 din Conventia de la Viena cu privire la relatiile diplomatice, incheiata la Viena la 18 aprilie 1961, ratificata prin Decretul nr. 566/1968, respectiv a art. 43 din Conventia de la Viena cu privire la relatiile consulare, la care Romania a aderat prin Decretul nr. 481/1971, referitoare la imunitatea de jurisdictie a agentilor diplomatici, respectiv a agentilor consulari;
c) inviolabilitatii si imunitatii reprezentantelor organizatiilor internationale acreditate in Romania potrivit conventiilor/acordurilor de sediu la care Romania este parte.

Art. 10. - (1) Inspectia Muncii asigura accesul autoritatilor/institutiilor publice la informatiile din Registru, pe baza unor aplicatii de interogare specifice sau prin punerea la dispozitie a unor informatii din Registru, cu respectarea masurilor de protectie a datelor cu caracter personal, numai daca in cuprinsul actului normativ de organizare si functionare a acestora se prevede ca acestea au dreptul de a primi aceste informatii in vederea realizarii atributiilor lor. Conditiile, procedura de lucru si limitele accesului la informatii se stabilesc de Inspectia Muncii prin protocoale de colaborare incheiate cu autoritatile/institutiile publice solicitante, in conditiile legii, care vor fi publicate pe pagina de internet a Inspectiei Muncii.
(2) Pentru personalul incadrat in Ministerul Afacerilor Externe cu raport de munca, prevederile prezentei hotarari se aplica in conditiile stabilite printr-un protocol de colaborare incheiat intre Ministerul Afacerilor Externe si Inspectia Muncii.
(3) In scopul realizarii atributiilor, Inspectia Muncii beneficiaza de accesul la bazele de date, strict necesare, detinute de autoritati/institutii publice, potrivit legii.

Art. 11. - (1) Angajatorii au obligatia de a se inregistra in Registru in termen de 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
(2) In termen de 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, angajatorii au obligatia de a completa si de a transmite in Registru toate elementele contractelor individuale de munca active la data accesarii Registrului, care nu se regasesc in sistemul informatic care face obiectul solutiei tehnice pentru transmiterea datelor in registru de catre angajatori, prevazut de art. 10 din Hotararea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor.
(3) Incalcarea obligatiei prevazute la alin. (1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 15.000 lei la 20.000 lei.
(4) Incalcarea obligatiei prevazute la alin. (2) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei.
(5) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre inspectorii de munca.

Art. 12. - In termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului si Solidaritatii Sociale va aproba prin ordin elementele de functionalitate tehnica a Procedurii de acces in vederea completarii, transmiterii si interogarii datelor in/din Registru, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Art. 13. - Contraventiilor prevazute in prezenta hotarare le sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 14. - Prezenta hotarare intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, cu exceptia prevederilor art. 9 si art. 11 alin. (3) si (4), care intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii.

Art. 15. - La 6 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1005 din 19 decembrie 2017.


PRIM-MINISTRU
ION-MARCEL CIOLACU

Contrasemneaza:
Viceprim-ministru,
Marian Neacsu
Ministrul muncii, familiei, tineretului si solidaritatii sociale,
Simona Bucura-Oprescu
p. Ministrul investitiilor si proiectelor europene,
Bogdan-Eduard Simcea,
secretar de stat
Ministrul economiei, digitalizarii, antreprenoriatului si turismului,
Bogdan-Gruia Ivan
p. Ministrul afacerilor externe,
Traian Laurentiu Hristea,
secretar de stat
 
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Sep302022

Revisal - Procedura de acces online

de Colectiv Portal Codul Muncii 30 Sep 2022
Hotararea Guvernului nr. 1164 din 21 septembrie 2022 privind aprobarea Procedurii de acces online al salariatilor sau fostilor salariati la datele din registrul general de evidenta a salariatilor, a modalitatii de generare si descarcare a extrasului, precum si a conditiilor in care prin extras se poate dovedi vechimea in munca si/sau specialitate, publicata in Monitorul Oficial nr. 937 din 26 ...
Dec202017

HG 905 - 2017. Registrul general de evidenta a salariatilor

de Colectiv Portal Codul Muncii 20 Dec 2017
Hotararea Guvernului nr. 905 din 14 decembrie 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, publicata in Monitorul Oficial cu numarul 1005 din data de 19 decembrie 2017In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, precum si al art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,Guvernul Romaniei adopta ...
Ian042017

Procedura de transmitere a datelor in registrul public

de Colectiv Portal Codul Muncii 04 Ian 2017
Avand in vedere:- prevederile art. 71 din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;- prevederile art. III alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 877/2016 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru ...
Dec192016

Registrul general de evidenta a salariatilor

de Colectiv Portal Codul Muncii 19 Dec 2016
Hotararea Guvernului nr. 877 din 23 noiembrie 2016 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale, publicata in Monitorul Oficial nr. 963 din 28 noiembrie 2016In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 71 din Legea-cadru nr. 284/2010 privind ...
Ian182016

Cazuri de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru care nu este necesara notificarea

de Colectiv Portal Codul Muncii 18 Ian 2016
Decizie a presedintelui Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal nr. 200 din 14 decembrie 2015 privind stabilirea cazurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru care nu este necesara notificarea, precum si pentru modificarea si abrogarea unor decizii, publicata in M.Of. nr. 969 din 28 decembrie 2015Vazand Referatul de aprobare nr. 18 din 2 ...
x