Regim fiscal ajutor deces functionar public - Plati compensatorii
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Testare gratuita
PortalCodulMuncii.ro
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton

Regim fiscal ajutor deces functionar public

Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu
Alexandra Nedelcu
Expert Legislatia muncii
valabil la 10 Ian 2019
Intrebare: Membrii familiei unui functionar public care a decedat solicita echivalentul a 3 salarii de baza, conf. art. 40 din Legea 188/1999. Acest echivalent este venit asimilat salariilor?

Tip societate: I.P.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 8411

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulMuncii.ro
Login utilizator
Creare cont platit Testare gratuita
De ce sa va inregistrati?
  • Pentru a avea la dispozitie zeci de experti 24 / 7 / 365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 68.000 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, resurse umane.
    Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.140 + TVA = 2.247 lei
    Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    Consultanta oferita de specialistii Portalcodulmuncii
    Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare - Legis Plus Legislatia Muncii. Poti consulta toate legile din domeniul legislatia muncii actualizate la zi de oriunde si oricand. Atentie, este singurul Soft Legislativ din Romania realizat Exclusiv pentru Departamentul de Resurse Umane/Salarizare la pretul de 3.220 lei (TVA inclusa)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 10 ian 2019.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulMuncii.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcodulmuncii.ro si primesti cadou Raportul special "3 modele Editabile de Fise de Post si Evaluare"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Plati compensatorii

Mar152024

Plati compensatorii. Incetare CIM de drept. Inregistrare si transmitere Revisal

de Gabriela Dita valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Asociat unic si administrator, angajat pe propria firma, doreste sa isi inchida firma si sa isi acorde salariul net de 3000 lei si sa se considere plata compensatorie. Salariul brut este 5.128 lei si salariul net este de 3.000 lei. Iar pentru luna martie, mai vrea sa primeasca inca 3000 lei net ca plata compensatorie. Se poate ? Cu se articol trebuie sa inceteze contractul de munca la 31.03.2024? ...
Oct072022

Plati compensatorii. CAS. CASS. Impozit

de Rodica Mantescu valabil la 07 Oct 2022
Intrebare: Pentru platile compensatorii pe care angajatorul le acorda in cazul unei concedieri, se datoreaza toate contributiile (CAS, CASS, Impozit)?
Iul162022

Plati compensatorii. Aspecte juridice. Aspecte fiscale

de Rodica Mantescu valabil la 16 Iul 2022
Intrebare: In urma negocierii noului CCM s-a ajuns la intelegerea de a se acorda plati compensatorii salariatilor care vor fi concediati din motive care nu tin de persoana lor, intrebarea mea este daca formularea care urmeaza sa fie introdusa in CCM este corecta (daca este corect ca aceste compensatii sa se raporteze la salariile de baza individuale si nu la o medie a acestora pe societate, daca putem sa nu ...
Mai142022

Societate cu capital privat. Obligatia acordarii unei zile libere pentru efectuarea recensamantului

de Gabriela Dita valabil la 14 Mai 2022
Intrebare: Va rog sa precizati daca societatile cu capital privat sunt obligate sa ofere o zi libera pt efectuarea Recensamantului.
Mai062022

Sume reprezentand actualizare cu indicele de inflatie. Tratament fiscal

de Rodica Mantescu valabil la 06 Mai 2022
Intrebare: Cum trebuie sa procedeze societatea pentru a putea plati unui salariat al carui contract de munca a incetat in octombrie 2021 prin restructurarea postului iar in luna aprilie 2022 a trebuit sa platim conform unei hotarari judecatoresti o suma reprezentand o actualizare cu rata inflatie. Cum declaram aceasta suma platita fostului salariat si ce taxe si impozite trebuie sa platim la stat?
Dec132021

Acordare prima unui fost administratror. Documente. Taxe. Declaratii

de Rodica Mantescu valabil la 13 Dec 2021
Intrebare: Poate beneficia un fost administrator (cetatean UE) care s-a pensionat la 31.12.2019, de o prima/remuneratie sau alta varianta pentru activitatea desfasurata si rezultatele bune obtinute in Romania pe perioada administrata? Pe perioada administrarii nu a beneficiat de nicio remuneratie. Daca da, ce documente, impozite si declaratii fiscale sunt necesare in vederea remunerarii? Mentionez ca ...
x