Avand in vedere prevederile:
- art. 9 alin. (2) si ale art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare;
- art. 23 alin. (3) din Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art. 18 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale,
ministrul muncii si solidaritatii sociale emite urmatorul ordin:
Art. 1. – In aplicarea art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, denumita in continuare ordonanta de urgenta, se aproba modelele cererii si declaratiei pe propria raspundere, dupa cum urmeaza:
a) anexa nr. 1, pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (1) lit. a) din ordonanta de urgenta;
b) anexa nr. 2, pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (1) lit. b) din ordonanta de urgenta;
c) anexa nr. 3, pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (1) lit. c) din ordonanta de urgenta;
d) anexa nr. 4, pentru persoanele prevazute la art. 6 alin. (2) din ordonanta de urgenta.
Art. 2. – Anexele nr. 1-4 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3. – Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
Marius-Constantin Budai
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ................../Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, ......................., in calitate de1 ....................., cu domiciliul/sediul in localitatea ......................, str. ............... nr. ......., judetul .............../municipiul ..................., sectorul ........, identificat cu CI/BI seria ..... nr. ......., CNP ...................., telefon ..........., e-mail ......................, va solicit acordarea indemnizatiei prevazute de art. 6 alin. (1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, pentru perioada cuprinsa intre ....... - ......., ....... - ......., ....... - ....... (in total ........ zile), luna .........., anul ........., in situatia intreruperii activitatii ori a limitarii capacitatii de functionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei ori suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica2 ori a hotararilor consiliului judetean pentru situatii de urgenta, respectiv Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti, in contul3 al carui titular sunt ................................, deschis la ...................................... .
_______
1 Se vor inscrie calitatea solicitantului, conform prevederilor Codului civil, nr. si data autorizatiei de functionare sau tipul, nr. si data documentului care atesta profesia sau a documentului/contractului in baza caruia isi desfasoara activitatea.
2 In situatia suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica, se va atasa si aceasta decizie sau actul eliberat de directia de sanatate publica.
3 Contul bancar poate fi atat cel deschis pe numele persoanei, cat si cel deschis in calitate de profesionist.
Anexez urmatoarele documente:
|_| copie a actului de identitate;
|_| copie dupa extrasul de cont;
|_| declaratie pe propria raspundere;
|_| decizia directiei de sanatate publica (daca este cazul).
Data .......................................
Numele si prenumele (in clar) .........................................
Semnatura ..................................
Catre
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ................................/Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, ......................................., cu domiciliul/sediul in localitatea ......................., str. .......................... nr. ......., judetul ..................../municipiul ..................., sectorul ........, identificat cu CI/BI seria ......... nr. ................., CNP ......................., telefon ......................, e-mail .........................., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, activitatea desfasurata este1:
_______
1Se va bifa casuta corespunzatoare situatiei.
|_| intrerupta;
|_| face parte din domeniile/sectoarele a caror capacitate de functionare este limitata;
|_| suspendata in baza deciziei directiei de sanatate publica;
|_| suspendata in baza hotararii consiliului judetean pentru situatii de urgenta/Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti.
Mentionez ca in perioada pentru care solicit indemnizatia nu realizez venituri si nici nu beneficiez de sprijinul prevazut de art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, si sunt de acord ca, in situatia in care se determina ca am realizat venituri, sa returnez sumele primite cu titlu de indemnizatie in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022, cu modificarile ulterioare.
Data ...........................................................
Numele si prenumele (in clar) ......................................................
Semnatura ...................................................
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ............................/Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, .........................................., cu domiciliul/sediul in localitatea ........................, str. ................... nr. .........., judetul ............./municipiul ...................., sectorul ............., identificat cu CI/BI seria ........ nr. ................., CNP ................., telefon ........................., e-mail ......................, va solicit acordarea indemnizatiei prevazute de art. 6 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, pentru perioada cuprinsa intre ....... - ......., ....... - ......., ....... - ....... (in total ......... zile), luna ........, anul .........., in situatia intreruperii activitatii ori a limitarii capacitatii de functionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei ori suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica1 ori a hotararilor consiliului judetean pentru situatii de urgenta, respectiv Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti, in contul2 al carui titular sunt ................................., deschis la ................................................... .
_______
1 In situatia suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica, se va atasa si aceasta decizie sau actul eliberat de directia de sanatate publica.
2 Contul bancar poate fi si cel deschis pe numele persoanei.
Anexez urmatoarele documente:
|_| copie a actului de identitate;
|_| copie dupa un contract de drepturi de autor si drepturi conexe valabil pentru anul 2021, indiferent de data la care a fost incheiat sau perioada pentru care a fost incheiat;
|_| declaratie pe propria raspundere;
|_| decizia directiei de sanatate publica (daca este cazul).
Data .........................................................
Numele si prenumele (in clar) ..........................................
Semnatura ...................................................
(- Anexa la cerere)
Catre
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ......................../Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, ....................................., cu domiciliul/sediul in localitatea ......................., str. ......................... nr. ............, judetul ............../municipiul ...................., sectorul ......, identificat cu CI/BI seria ......... nr. ................., CNP ................., telefon .............................., e-mail ...................., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, activitatea desfasurata este1:
_______
1Se va bifa casuta corespunzatoare situatiei.
|_| intrerupta;
|_| face parte din domeniile/sectoarele a caror capacitate de functionare este limitata;
|_| suspendata in baza deciziei directiei de sanatate publica;
|_| suspendata in baza hotararii consiliului judetean pentru situatii de urgenta/Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti.
Mentionez ca in perioada pentru care solicit indemnizatia nu realizez venituri si nici nu beneficiez de sprijinul prevazut de art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, si sunt de acord ca, in situatia in care se determina ca am realizat venituri, sa returnez sumele primite cu titlu de indemnizatie in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022, cu modificarile ulterioare.
Data ........................................................
Numele si prenumele (in clar) .....................................................................
Semnatura ................................................
Adresa sediului social ..................................................
Judetul ..........................................................................
CUI ...............................................................................
Cont bancar nr. .............................................................
Telefon .........................................
E-mail ..........................................
Catre
Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala ..........................
Subsemnatul, ............................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al ................................., cu sediul social in localitatea ........................, str. ..................... nr. ........, judetul/sectorul ............................, identificat cu CI/BI seria ........ nr. ...................., CNP ............................, va solicit acordarea indemnizatiei prevazute de art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, pentru perioada cuprinsa intre ....... - ......., ....... - ......., ....... - ....... (in total .......... zile), luna ........, anul ............., in situatia intreruperii activitatii ori a limitarii capacitatii de functionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei ori suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica1 ori a hotararilor consiliului judetean pentru situatii de urgenta, respectiv Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti, pentru un numar de .............. persoane, in suma totala de ................................. lei (brut).
_______
1 In situatia suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica, se va atasa si aceasta decizie sau actul eliberat de directia de sanatate publica.
Plata se efectueaza in contul societatii cooperative nr. ................................, deschis la Banca ........................................ .
Anexez:
|_| declaratia pe propria raspundere;
|_| lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie;
|_| decizia directiei de sanatate publica (daca este cazul).
Data .......................
Numele si prenumele (in clar) ...............................
Administrator/Reprezentant legal
Semnatura ..................................
Societatea Cooperativa ........................................................ (felul si denumirea)
Adresa sediului social ..........................................................
Judetul ..................................................................................
CUI .......................................................................................
Cont bancar nr. .....................................................................
Telefon .........................................
E-mail ..........................................
Subsemnatul, ..............................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al .................................., cu sediul social in localitatea .........................., str. ..................... nr. .........., judetul/sectorul ........................, identificat cu CI/BI seria ......... nr. ................, CNP ......................., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, activitatea desfasurata este1:
_______
1Se va bifa casuta corespunzatoare situatiei.
|_| intrerupta;
|_| face parte din domeniile/sectoarele a caror capacitate de functionare este limitata;
|_| suspendata in baza deciziei directiei de sanatate publica;
|_| suspendata in baza hotararii consiliului judetean pentru situatii de urgenta/Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti.
Mentionez ca in perioada mentionata in cerere persoanele pentru care se solicita indemnizatia nu realizeaza activitate si nici nu beneficiaza de sprijinul prevazut de art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz contrar, societatea va returna sumele primite cu titlu de indemnizatie in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022, cu modificarile ulterioare.
Data .......................
Numele si prenumele (in clar) ...............................
Administrator/Reprezentant legal
Semnatura ..................................
LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia acordata in baza art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
(- Anexa nr. 2 la cerere)
Nr. crt. | Numele si prenumele | CNP | Numarul si data conventiei individuale de munca | Data suspendarii conventiei | Nr. de zile pentru care se solicita indemnizatia | Cuantumul brut al indemnizatiei (lei) (75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021) |
1 | ||||||
2 | ||||||
.... | ||||||
TOTAL | ...............*) |
*)Total suma ce va fi platita de agentia pentru plati si inspectie sociala.
Data .......................
Numele si prenumele (in clar) ........................
Administrator/Reprezentant legal
Semnatura ..................................
Adresa sediu social ...................................................................
Judet .........................................................................................
CUI ............................................................................................
C.I.S. .........................................................................................
Cont bancar nr. ..........................................................................
Telefon .....................................................
E-mail ......................................................
Catre
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ................../Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, ..........................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al .............................., cu sediul social in localitatea ....................., str. ....................., nr. ....., judetul ................./municipiul ....................., sectorul ....., identificat cu CI/BI seria ...... nr. ........, CNP .................., va solicit acordarea indemnizatiei prevazute de art. 6 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, pentru perioada cuprinsa intre ....... - ......., ....... - ......., ....... - ....... (in total ........ zile), luna ..............., anul .............., in situatia intreruperii activitatii ori a limitarii capacitatii de functionare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementarii masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei ori suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica1 ori a hotararilor consiliului judetean pentru situatii de urgenta, respectiv Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti, pentru un numar de .................... persoane, in suma totala de ................................. lei (brut).
_______
1 In situatia suspendarii activitatii in baza deciziei directiei de sanatate publica, se va atasa si aceasta decizie sau actul eliberat de directia de sanatate publica.
Plata se efectueaza in contul structurii sportive nr. ................................, deschis la Banca .................................. .
Anexez:
|_| declaratie pe propria raspundere;
|_| lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie;
|_| decizia directiei de sanatate publica (daca este cazul).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ....................................
Semnatura ..............................
Data ...................................
Adresa sediu social ...................................................................
Judet .........................................................................................
CUI ............................................................................................
C.I.S. .........................................................................................
Cont bancar nr. ..........................................................................
Telefon .....................................................
E-mail ......................................................
Catre
Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala a Judetului ........................./Municipiului Bucuresti
Subsemnatul, .............................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al ........................, cu sediul social in localitatea ....................., str. ................... nr. ....., judetul ..................../municipiul ....................., sectorul ....., identificat cu CI/BI seria ......... nr. .............., CNP .............................., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile ulterioare, activitatea desfasurata este1:
_______
1 Se va bifa casuta corespunzatoare situatiei.
|_| intrerupta;
|_| face parte din domeniile/sectoarele a caror capacitate de functionare este limitata;
|_| suspendata in baza deciziei directiei de sanatate publica;
|_| suspendata in baza hotararii consiliului judetean pentru situatii de urgenta/Consiliului pentru Situatii de Urgenta al Municipiului Bucuresti.
Mentionez ca in perioada mentionata in cerere persoanele pentru care se solicita indemnizatia nu realizeaza activitate si, in caz contrar, structura sportiva va returna sumele primite cu titlu de indemnizatie in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 2/2022, cu modificarile ulterioare.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) .............................
Semnatura ..............................
Data .................................
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia acordata in baza art. 6 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
Nr. crt. | Numele si prenumele | CNP | Numarul si data contractului de activitate sportiva | Suma bruta de plata prevazuta in contract (lei) |
Cuantumul indemnizatiei (lei) (75% din drepturile in bani aferente contraprestatiei activitatii sportive, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021) |
1 | |||||
2 | |||||
.... | |||||
TOTAL | ...............*) |
*)Total suma ce va fi platita de agentia judeteana pentru plati si inspectie sociala, respectiv a municipiului Bucuresti.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ................................
Semnatura ...............................................
Data ...........................